Aight.

Nou.

Dan begin ik maar eens aan mijn bacherlorproef te schrijven. Maar eerst even kijken waarover die nu ook alweer gaat… bij wijze van spreken. Ik weet wel waarover het gaat, maar soms ben ik zo verdwaald in het thema dat ik niet weet wat ik eerst moet schrijven. Alle begin is moeilijk, maar dat van mij is toch wel extreem moeilijk. Grmbl.

Even denken,

Journalistieke output, juist.
Van de Standaard Online.
En van de Standaard, gewoon in papieren versie.

(waar is mijn worddocumentje? Ah! hier…. wacht. Eerst een muziekske opleggen.)

Aha, journalistieke thema’s. Niet het belang, maar naar het naar voorschuiven door de redactie. Belang is in de context van de publieke sfeer iets helemaal anders, en wie zegt wat belangrijk nieuws is hé?

Het Standaard nieuwsmerk dan. Euh. Later eens de mission statements van de Standaard overlopen. En zelf een beetje uitvissen. Ohjoy.

Hamvraag, ik heb een hamvraag nodig, want waarover gaat al dit gedoe eigenlijk. Een mens zou er zijnen draad bij verliezen. Hamvraag dus. De journalistieke output van De Standaard en die van DS Online, zijn die identiek? Zijn daar verschillen, natuurlijk zijn daar verschillen. Qua layout, qua tekstgrootte, qua cues? En hebben die verschillen dan geen invloed op de nieuwservaring van de respectievelijke lezer? Shit.

Ik ben de klos.

Explore posts in the same categories: bachelorproef, De Standaard, Down, oshit, School

Geef een reactie

