Remember, remember, the fifth of November

“V for Vendetta” is geenszins een slechte film.

De lessen aan de VUB zijn ongelooflijk interessant.

Op kot zitten in Gent is geweldig, zeker als ge naast uw vriendin moogt wonen.

De stank in de keuken van ons kot is eindelijk verdwenen. De bacteriële schimmelhaard die zich bovenop de koelmotor van de koelkast had gemanifesteerd, die de oorzaak was vas een vreselijke kaas-achtige geur, heb ik met de hand verwijderd. Dis-gus-ting.

Verder, gelukkige verjaardag Z.!

I’d like to be sober, the tenth of October
from Red Bull, segrettn en bier
Ik zie da wel zittn, Red Bull en segrettn
moa ’t ander, da zieje van ier!

Explore posts in the same categories: film, Up

2 reacties op “Remember, remember, the fifth of November”

  1. Onnozelaar Says:

    Allez! Dat is een post die je moet reserveren voor de vijfde november!

    Voorts is het mij niet geheel duidelijk hoe het komt dat je lessen volgt aan de VUB maar op kot zit in Gent…
    Hmm.

  2. Frank Says:

    Heb slechts drie dagen per week les. Dus woon/leef ik op hetzelfde kot als mijn vriendin. Vandaar!


Geef een reactie

