There and Back again.

Wat doet een mens als hij terugkeert van een lange en leuke reis. Juist, hij valt in een gat.

De verveling slaat toe. Alles wat hij daarvoor interessant en geestig vond, vindt hij nu saai en stom. Was hij nog maar op reis. Gelukkig duurt die mentale staat bij mij nooit lang, een dag, hoogstens. Ik zou mij niet graag twee weken aan een stuk zo voelen. 

Ondertussen ben ik toch al bijna een week thuis. De reis naar Portugal was één groot feest. Maar dat is verleden tijd nu. Er resten mij alleen nog de fotografische herinneringen.

Vriendin is druk bezig met haar thesis te schrijven en ik help haar ondertussen met wat computerdingen, kaartjes knippen en plakken, referentielijst maken. Zo kan zij zich met de kern van de zaak bezig houden.

En o! Da’s waar. De tickets voor Tool op 10 november zijn bevestigd. Rock on! 

Explore posts in the same categories: kamp, Muziek, Optredens, Up

Geef een reactie

