Eerste eerste zit.

’t is dik in orde. Mijn eerste en tevens laatste eerste zit, is een feit geworden. Leve de vakantie! Echt.

Alléja, vakantie persis. Eens zien wat dat allemaal inhoudt, in volgorde van hoe rapper hoe liever:

– Op kamp gaan met de Scouts, tot tweemaal toe, naar Oudenaarde en Portugal. (HoiHoi)

– Vriendin helpen met thesis. Meteen verduidelijk ik wat ik daaronder begrijp, voor het geval ze politica wordt:  meehelpen met bin-normen, teksten nalezen, inscan- en-photoshop werk, en dergelijke.

– Beslissen of ik ga werken, of nog een jaar studeren. (hangt grotendeels af van het feit of Vriendin al dan niet slaagt)

– Pintjes drinken

– Verjaren

Lezen

en!

– filosoferen in de schaduw van een boom, met mijn ingebeelde tijger. Yup!

Explore posts in the same categories: Bier, Up, Vakantie

3 reacties op “Eerste eerste zit.”

  1. Onnozelaar Says:

    Och och, sjieke dinges zeg! Proficiat hoor😉

    En geniet er maar eens goed van…

  2. D'hulster Says:

    Ik heb ook een ingebeelde tijger… hij heet Lazarus…

    Proficiat met uwen eerste zit e! Keep in touch!

  3. Frank Says:

    Dankt u! ‘tzal ni mankeren! Succes dermee jij!

  4. Nescio Says:

    Eerste zit? het viel dan toch nog mee met dat laatste examen. Proficiat he, en tot wanneer je nog eens een plaatske in je agenda vindt🙂


Geef een reactie

