Op stapel

Maja gij! Vakantie.

in allerijl naar de bib getrokken, daar mijn boete betaald, in een half uur de rekken afgeschuimd en terug naar huis gekeerd met een stapel boeken op mijn rugsken:

Is nu bijna uit, en een enorme teleurstellink. Bah. Of het moet zijn dat het einde fenomenaal is, maar het zit er niet in.

Schijnt grappig te zijn, ik heb er nog nooit iets van gelezen.

Euh, ja, hoe leg je dat uit. Ge moet alles eens gelezen hebben zeker?

Vind ik erg, erg leuk om te lezen.

Geïnspireerd door de film. En een mens kan maar bijleren hé.

Oh, en net uitgelezen, de PG van Jefke Geeraerts, "gekregen" bij de gazet. Het boek is Geeraerts ten voeten uit. Corruptie, wapens, jacht, pikante scenes, en een voorspelbaar einde.

Bon. Stelt zich nu het probleem, wanneer ga ik dat allemaal lezen? Ik ben de eerste maand geen week thuis.

Goed gezien Frank.

Erg slim.

Explore posts in the same categories: boeken, plannen, Up, Vakantie

2 reacties op “Op stapel”

  1. Kathleen Says:

    Lolita staat ook op mijn “to read” lijstje voor deze zomer, dus daar is niets ergs aan.😉

  2. Frank Says:

    Er zat nog een blaadje in Lolita in van de vorige lener, toevallig de directeur van de muziekschool hier. Altijd grappig.


Geef een reactie

