Sigur Rós

Het wordt dringend tijd om ze live aan het werk te zien. Wonderschoon optreden. Dit is uitgezonden op NBC ten tijde van de Iraq-invasion, drie jaar geleden. Let op Jonsi op het einde, en het vredesteken op zijn hand.

Explore posts in the same categories: Down, Muziek, Up

6 reacties op “Sigur Rós”

  1. Kathleen Says:

    Aaaah… Sigur Rós. *zucht*

    Ze komen naar Werchter, moest je dat nog niet weten (natuurlijk weet je dat wel… wie weet dat nu niet!). Dus als je je blauw hebt betaald aan een ticket, dan moet je ze zeker gaan zien! En dat moet je Jonsi bespringen in mijn plaats en zeggen: “Kathleen elska þig óg hún villt gifta ser með þig!”. Mwahaha!😀

  2. Frank Says:

    Ik controleer nog even de stand van mijn rekening…

    nope.. nog steeds niks. Geen ticket dus🙂

  3. Kathleen Says:

    Join the club zou ik zo zeggen😉

  4. Frank Says:

    En trouwens, euh.
    Je weet het of je weet het misschien niet, maar Jonsi is, euh.. “anders” héh.
    😀

  5. Kathleen Says:

    Ja, Jonsi is speciaal, maar toch ga ik hem bespringen als ik hem zie en vragen of hij toch niet met mij wil trouwen. *zucht*


Geef een reactie

