I’ll tell you what I want.

Staan bovenaan mijn verlanglijstje:

radio remote     en     Duyster II

Staat op mijn bankrekening:

O,OO €

Medunkt dat ik maar epicurist wordt.:-/

Explore posts in the same categories: Up

4 reacties op “I’ll tell you what I want.”

  1. D'hulster Says:

    Filosofen kunnen soms zo’n troost bieden hé…😉

  2. no butterfly Says:

    Niet om zout in de wonde te wrijven maar die cd is de max… Ik heb het geluk dat mijn liefste zijn bankrekening aansprak en de cd zo goed als op repeat aanstaat als ik bij hem langsga…

  3. Frank Says:

    Ha! ’t is nog een idee!


  4. […] Cadeau gekregen: een ipod radio remote (daarmee is mijn lijstje met hebbedingen afgewerkt). Het Ding doet precies wat het moet doen. Vanaf heden luistert Frank naar stubru op weg naar het werk. (13 km fietsen,  elke dag twee keer, grmbl) […]


Geef een reactie

