Won’t let those robots defeat me

Misschien komt het door erover te schrijven, maar mijn onverschilligheid jegens de muziek is zich langzaamaan aan het terugtrekken. En als er een band is die me er heeft doorgeholpen, dan is het wel de Flaming Lips.

Ik zag op aanraden van Jef het optreden dat ze gaven op Pinkpop, begin deze week. Feest! Hun album "Yoshimi battles the pink robots" heb ik er vandaag een paar keer doorgedraaid. Hoe heerlijk fris klinkt dat allemaal!

Ik denk dat ik de laatste tijd gewoon teveel Tool op had.

Explore posts in the same categories: Muziek, Up

Geef een reactie

