Muziek

Ik ben niet zeker dat het een bekend gegeven is bij andere liefhebbers van het geluid, maar de laatste tijd ben ik zo wat mijn muziekverzameling beu.

Nochtans, ik hou van verschillende types muziek, en ik ben hoegenaamd niet bang om eens het onbekende in te duiken om iets nieuws te ontdekken. Daarbij ben ik dikwijls geholpen door de recommendations van last.fm, of de playlists van duyster. Maar de laatste twee weken mag het allemaal niet baten. Albums die net uitkomen, vind ik weinig aan, (wat bezielt Mike Skinner?). Songs, die ik anders heel erg mag, als ik de ratings in iTunes mag geloven, raken me niet meer zoals ze dat gewoonlijk doen. Ik geloof echt dat er iets fundamenteel verkeerd is.

Hopelijk gaat het over.

Explore posts in the same categories: Down, Muziek

3 reacties op “Muziek”

  1. D'hulster Says:

    examens? da zal wel overgaan🙂

  2. frankna Says:

    Ik mag het hopen, ja.😀

  3. Céline Says:

    Kga kik dan ne keer een mooi liedje zingen voor u🙂


Geef een reactie

