Malsjans

Waarom, nondemiljaardedju, trek ik altijd de slechte kaart op een mondeling examen, en al de rest de goede?

Hé?!?

WAAROM?

Miljaardenondedomme! Godverdju! Sacrebleu!!!

potvolkoffie

Explore posts in the same categories: Up

3 reacties op “Malsjans”

  1. Kathleen Says:

    *schouderklopje*

    Geloof me, bij mij maakt het morgen absoluut niet uit welke kaart ik trek, buizen doe ik toch. Als dat een troost mag zijn. :P

  2. Frank Says:

    Ja, we kennen dat.

    En dan onderscheiding halen. :p

  3. Kathleen Says:

    Mijn god. Heb jij je ook al bij de “kathleen ge zaagt, gij haalt toch onderscheiding” club gevoegd?!? Die club begint echt… groot te worden. Misschien moeten jullie maar eens beginnen denken aan lidkaarten of zo ;)


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

